?

jag tänkte.
vi bor på en jord. utanför där vi bor finns en rymd. det finns sju andra planeter och det existerar inget liv på dom typ. eller det är ju det man tror iaf.
om ett par år kommer solen ta över jorden och vi kommer dö. inte jag, men framtidens människor.
varför finns ! ens jag !? vi liksom föds och dör. när man är död finns man aldrig mer. jorden har funnits aslänge och jag har bara levt i 16 år. innan jag var född fanns inte jag någonstans. jag kände ingenting innan jag började finnas och när jag är död kommer jag känna så föralltid ! jag kommer bara inte existera.
rymden är ganska stor. och jag hatar att den aldrig tar slut.
för någon gång måste den ta slut. rymden asså. men när den är slut. så måste det ju finnas någonting bakom den !
så den kanske inte tar slut.

i skolan kollade vi i vilket fall på en film om hur människan skulle kunna överleva när solen dödar jorden.
dom tänker flytta till mars. allting där kommer gå mycket långsammare så att man kanske andas långsammare så lever man längre tid.
kära människor. vi lever i en så konstig väääääääärld !!

och här sitter jag i skänninge. när det finns en rymd, sju andra planeter, en sol, asmånga stjärnor osv långt där borta.
jag bor i skänninge ! jag spelar fotboll, jag äter. jag är rätt liten mot allt som finns i hela universum.



 

Kommentera inlägget här :