en hälsning

och det här inlägget är typ en hälsning. jenny berättade för mig att hennes mamma läste min blogg ibland.
och då blev jag typ såhär glad bah !
joo men att just hon läste ibland var väl kul. för jennys mamma är såhär... skön, snäll, över-rolig och är inte som andra mammor.
hon skrattar åt saker som jag och jenny skrattar åt och då har man verkligen en speciell humor..

så det här inlägget är tillägnat till ann bengtsson.
henne rekommenderar jag starkt att bli kompis med. och hon är inte singel.

hade ju inte direkt någon bild på henne. men där är iaf en vägg hemma hos henne och en och en halv tavla.

Kommentarer :

#1: Anonym

Tack för att du talade om att jag inte är singel, annars hade jag sannolikt blivit alldeles "stalkad" av galna Lydia-blogg-läsare :) // Ann

skriven

Kommentera inlägget här :