det var jobbigt för att

jag skämde nyss ut mig.
typ som när man säger att ett par byxor är väldigt fula och så har personen du umgås med precis ett par likadana.
exakt det hände inte men ungefäär.

fortfarande sur.
SUR för att ! jag vet inte varför det är såhär. men det är alltid våran klass, alltid det året när vi går upp en årskurs, som lärarna alltid ska ändra på någonting. t.ex. så kom någon människa på att vi skulle ha några extra nationella prov det här året.
det är inte längre obligatoriskt att titta på niorna mot lärarna och man blir typ dödad om man har vattenkrig.
jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag är sur idag.

just nu är jag sur för att jag är jättetrött och jag vet att jag måste duscha, borsta tänderna och dah allt det innan jag går och lägger mig vilket tar aslång tid.
mitt rum vill jag fortfarande inte gå in i. jag har fortfarande inte rört det och mamma sa att hon var tvungen att tvinga mig att städa förra veckan om jag inte hade gjort det tills den här veckan.
antingen så har hon glömt att tvinga mig eller så har hon bara inte vågat att gå upp och kolla om jag har städat.

det är hemskt iaf.

har jag sagt att jag är sur.

Kommentera inlägget här :