22.22

jag har inget bättre för mig.

men asså. på senaste tiden. har väldigt många läst min blogg. min bloggstatistik har alltså stigit.
shit, det låter som jag är känd när jag säger sådär.
och jag vet inte hur ofta jag måste skriva för att de här människorna fortfarande ska läsa min fula blogg. jo den är ful.

jag är inte beroende av den. jag tycker inte ens det är kul att sitta här och skriva.
och jag har kommit fram till att jag typ nästan aldrig skriver om vad jag gör !
jag skriver om saker. jag skriver ofta om mitt rum.
det kanske är bra att jag aldrig städar det. om det är rent har jag ju inget och klaga på.
JO ! jag klagar mycket i min blogg.
förr klagade jag på skolan, rätt ofta. jag klagar på mitt rum som sagt. på min bror. på mig själv.
på att jag har ont. på att jag måste stå målvakt fast jag inte vill.
där har vi mitt tema ! jag klagar !

kanske skulle byta tema. vara positiv och rolig. det är ingen ide att jag frågar vad jag ska skriva om för det finns inte en enda människa som kommenterar min blogg.

meeeen. fortsätt läs. det rör mig.



 

Kommentarer :

#1: emmaaaa

lydiaa (tänk hur jag säger det)

jag följer din blogg, läser den jämt.

jag garvar rätt ofta åt den,

keep on the good work! :D

skriven
#2: malin

Jag läser din blogg varje dag, lyddan! Sluta aldrig blogga ;D

skriven

Kommentera inlägget här :