we were soldiers

bildbevis



inte stökigt längre.

allt är bra förutom att jag inte mår bra. då är ju inte allt bra.
jag säger inte att jag tänker bli sjuk, det vore alldeles för onödigt.
om jag tänker ut några anledningar till varför min hälsa inte är så stabil så kanske jag inte behöver oroa mig.

* jag har faktiskt inte sovit nästan någonting på hela veckan. idag! kunde jag ha sovit hur länge som helst! om inte pappa hade varit den han är.

* jag har inte ätit någon ordentlig mat på ca fyra dagar. dels för att jag har jobbat och jag är inte hungrig då pga av att jag nästan ständigt tar i kakor och gör smörgåsar. jag, tappar helt enkelt matlusten.

* jag vet inte men det kan hända att jag inte har druckit så mycket vatten.

* jag kanske bara är trött.

* jag kanske har svininfluensan.

mamma säger iaf att det inte är konstigt att jag mår som jag mår. hon vet att jag inte har ätit.
det är därför. jag har inte ätit! jag måste äta!
jag har inte ätit idag. nu ska jag äta.



blommor från skolavslutningen. de hänger kvar.

Kommentera inlägget här :