.

när jag sitter och läser igenom min blogg tycker jag att den är jättedålig.
mamma sa en gång att jag kunde bli författare. det var en gång när hon hade läst en skoluppgift jag hade skrivit i typ sexan.
att jag inte märkte att hon ljög.

jag har fått en uppgift. jag ska ha vikit all tvätt i tvättstugan samt hängt upp all blöt tvätt i tvättstugan innan imorgon.
det är fullt där inne.
och en lampa som fungerar vore ju inte en nackdel. jag lär ju inte se om jag råkar trampa på en spindel och det är inte bra.

jag fick den här uppgiften för drygt två timmar sedan. om jag hade börjat med den där uppgiften för två timmar sedan hade jag inte haft den här uppgiften längre.
jag vill lära mig att göra saker direkt när man måste göra dom.
jag skulle kunna göra så att jag väntar tills mamma och pappa har somnat sen smyger jag upp till mitt rum. sen ställer jag klockan på åtta och springer ner och lägger mig här och när pappa kommer säger jag att, jag somnade i källaren!
sen frågar mamma, varför har du inte hängt upp tvätten? då säger jag, jag somnade i källaren.

någon gång i livet ska jag göra en sån dum sak bara för att.

fast saken är att jag kommer ändå få hänga upp allt imorn. hur gör jag då?
jag råkade bryta handleden när jag skulle vattna blommorna för att vattenkannan var för tung och jag kan inte hänga tvätt med en hand.

det är det här jag menar med att min blogg är dålig. vad fan håller jag på med. 



skjut mig.

Kommentera inlägget här :