unborn

nu bestämmer jag mig snart.
jag gick upp halv nio för att jag skulle tänka. 
jag har blivit erbjuden linköping, och jag kan stanna hemma. 
det var så himla längesen jag bara var hemma. 
jag vet att jag tjatar, men jag ska till öland, och då borde jag kanske köpa lite saker, jag måste lämna in min mobil fast det tänker jag inte, om jag stannar hemma ångrar jag mig. 

jag har kollat vädret. sidan är norsk och jag fattar den. 
man kan faktiskt kolla vad det ska bli för väder precis i skänninge! 
www.yr.no 

det ska bli ganska bra väder.
men oj, det existerar faktiskt en dag i mitt liv som det ÄR fint väder när jag INTE jobbar. skriv upp! 

det blir nog linköping. jag måste ha kläder. 



det här är celinas smörgås. 
jag frågade faktiskt om jag skulle hjälpa henne att skära den. 
det jag menar är att underdelen är gaanska, tunn. 

Kommentera inlägget här :