tider

en dag.

jag vaknade. mitt rum är fortfarande städat och jag har lovat mig själv att verkligen försöka hålla det som det är nu.
det kommer mamma att uppskatta.
jag gick ner och åt en macka. pappa spelade piano och mamma var någonstans.
jag gick upp tidigt pga av att min släkt hade tänkt att åka och bada.
det är ju självklart att det ska vara moln överallt.
det blev inget mer med det.

jag blev sur och tittade på one tree hill. när jag satte mig i soffan satte jag mig på en spikmatta och det började blöda på baklåret.
nääää, inte riktiga spikar. en sådan där massage-spik-matta som man ligger på om man har problem med ryggen men den var tamefan också vass.

jag är så trött att jag har huvudvärk. imorgon ska jag åka till linköping och gå på bio.
harry potter och halvblodsprinsen! premiären!
sommarlovets höjdpunkt.

jag kunde ju lika gärna jobbat idag. så jag slipper det resten av veckan sen.

nu sitter jag här. precis nyss slog jag i knät i databordet. jag ser inga spindlar.
jag hatar att vi har datorn i källaren.
det är kallt, det är sommar. sommarlovet bara går och jag bara gör ingenting.
jag träffar sällan mina kompisar. det var ju det som inte fick hända, bestämde vi.
jag ska duscha och sluta tänka. jag hör av mig (:

Kommentera inlägget här :