there is no halo

idag har jag vaknat väldigt tidigt, träffat min dansgrupp, kommit hem och fått feber, letat som en idiot efter mina nycklar som jag tillslut insåg låg innanför min bh, inte ätit någon mat, och sjungit väldigt lite. för att vara jag, jag sjunger jämt.

vädret är dåligt igen. imorgon skulle det bli fint enligt min morbror.
inte så konstigt, eftersom jag jobbar.

jag har myskläder. jag tror inte jag klarar en hel dag med jeans, inte ens tights.
sååååååå, orörligt.

imorn är det bara en vecka till öland. efter det är det tre veckor innan gymnasiet.
ååå. livet bara går!
jag är ganska arg, nu. för att någon måste snart tvinga mig till att lämna in min mobil för den fungerar faktiskt inte någonstans!
att ljudet inte har fungerat sedan februari är ingen nyhet. det klarar jag.
men fem knappar, som inte funkar, kan jag snart inte hantera.
och den stängs av, och den hackar, och skärmen är sönder.
den låter ganska trasig, va.

men om jag lämnar in den försvinner ALLT jag har på den och det är massor. och jag kan inte föra över det på datorn.
skitmobil jag ljuger inte.





bevis på att jag dricker kaffe.



bevis på att jag dricker kaffe.

Kommentera inlägget här :