text

vad gör jag. jag hinner inte det här. ingen inspiration. jättetrött. har faktiskt saknat min bror.
madde lurade mig att hon hade fått svininfluensan.
det ska alltid vara pissväder när jag inte jobbar.
jag drömde världens äckligaste dröm.
jag saknar emma. jag saknar sofie, madeleine, josefin och jenny.
jag saknar jenny pettersson. jag saknar julia langvik. jag saknar fotbollen.
nu blir det tröttsamt. men jag saknar så mycket!

jag ser ju två av dem idag, iaf. 

jag har blivit pedant. efter det här ska jag städa om mitt rum och diverse rum på övervåningen.
MED FRI VILJA!
jag dricker fortfarande kaffe och det har inte gått en dag på ca tre veckor som jag inte har druckit det.
hör, tre veckor.
sommarlovet är också påväg någonstans.
när det är agusti, är det snart slut. så tänker jag.

vill påminna mig själv att jag ska till öland.



jag har börjat med guitar-hero igen.
jag vet att jag, alltid har varit tvungen att hålla på med något spel regelbundet.
seriöst.
för ett tag sen var det worlds hardest game. sen rayman, vilket jag är så bra på att jag inte fattar det själv.
james bond. need for speed. pokemon, på gameboy asså.
jag vill inte räkna upp fler för jag vill inte låta som en nörd. fast det gör jag visst redan.
nu spelar jag iaf guitar-hero. på expert faktiskT.
jag har en video när jag spelar men jag kan ju inte lägga upp sådant.

Kommentera inlägget här :