ett inlägg

jag går omkring i mitt hus och funderar, verkligen FÖRSÖKER komma på, vad det var jag hade glömt att göra.
jag var verkligen tvungen att göra den saken! jag var tvungen att göra en sak jag hade glömt.
problemet är att jag inte kommer ihåg vad jag har glömt.
jag har glömt en sak jag hade glömt att göra tidigare.

jag vet fortfarande inte, vad det är jag har glömt, att göra.
jag tror att jag glömmer allting jag någonsin har glömt idag för jag måste sova.  
nu låter ordet glömmer helt plötsligt väldigt konstigt när jag säger det.

imorn jobbar jag. ganska förutsägbart.
jag kommer jobba massor den här veckan. den där meningen sved.

jag undrar hur många timmar jag har suttit här och skrivit egentligen.
vad får jag ut av det! en enda blogg av hur många som helst, är det här.

nu har jag glömt en bra sak jag skulle skriva också.









tänker....













tror det har gått typ tre minuter.










ae, jag kommer inte på det.



allmän information om mig: jag har alltid uttalat adidas: addiddas.
inte adiiidas. har aldrig hållit ut på i:et.

Kommentera inlägget här :