urgent

ursäkta frånvaron.

idag vaknade jag. jag var jättehungrig och sugen på att åka slalom.
skulle ha mysdag med dansgruppen. behövde min laddare och jag hade glömt den hos mormor så jag ringde. deras telefon står precis bredvid en tv och det hände en rolig grej när jag ringde. mormor svarar.

M: 41112?
jo det är så att hon säger alltid telefonnumret när hon svarar.
L: hej det är lydia är deborah där?
M: ja vänta ett tag.
.....
M: hon undrar vad du vill.
L: kan du fråga henne om hon har tagit min laddare? till telefonen.
M: deborah har du tagit lydias laddare?
någonting: NEJ JAG LOVAR DET VAR EKORREN!

jag förmodade ju att det inte var deborah. DET VAR JU TVN! men vilken slump.

sedan åt vi gröt, och godis, och kollade på 17 again.
imorn ska jag på mellandags-rean utan pengar. kul!

Kommentera inlägget här :