the wrackers

både ni och jag vet att min blogg har sugit under en längre tidsperiod. blir så himla sur och arg och samtidigt bryr jag mig inte ett skit.

jag kan gå och dö för att jag aldrig somnar på nätterna. eller för att jag har så ont i tummen för att jag klippte nageln för mycket så nu kan jag inte spela gitarr. kanske för att jag ska sjunga hallelujah i kyrkan på luciakröningen tillsammans med simon och jouline. den låten som suger sååå mycket. den var fin för två år sedan nu är den ute. och jag ska sjunga den, fantastiskt.

det blir nog bra. mamma har bakat och lagat mat. jag har skrivit en önskelista som jag kanske kan publicera sen.
vincent har vaccinerat sig med. jättestolt för att han inte är sjuk, och döljer att han har ont i armen.
har fått med pappa på min sida och vi är ej vaccinering-laget. får se, hatar när folk sprutar in saker i mig.

Kommentera inlägget här :