måste vara minus

första jag utbrister när jag kommer hem är att nu är det kallt ute på riktigt. vara nära att halka när jag gick i en uppförsbacke. okej jag ska vara smart. var nära att halka när jag gick uppför i en backe. finns inga uppförsbackar.
grejen är att det är kallt överallt. här nu, i skolan DAA jag dör.

efter en jobbig promenad hem från bussen kom jag hem, hälsade på pappa som var jobbig och så gjorde jag mat (mackor och choklad) nu har jag inte gjort mer. tänker inte spruta ut min ångest angående mina läxor tills imorn över er för det brukar för det mesta vara onödigt. har namnsdag idag och en har sagt grattis och det var genom ett sms. alla måste hata mig.

mer dåååå. läxförhöret om alla kretsloppen gick skit och det var jobbigt för jag trodde att jag kunde.

drömde inatt också att några smarta män i kina hade kommit på att de skulle försöka göra världens största skidbacke av grädde. a ja vet fattar inte heller. och jag skulle åka nerför den och efteråt berätta vilken fantastisk uppfinning det var. hahahahahahahaha. nu räcker det.

Kommentera inlägget här :