fint faktiskt

jag fick vg på naturläxförhöret?! alla andra i klassen fick typ ig.

på bussen hem hade jag och jenny kul. vi körde "skulle du helst" - leken.
den går ut på att man ska säga två olika hemska, läskiga eller äckliga saker man helst skulle vilja göra. typ skulle du helst vilja amputera bort ditt ben eller din arm?

jag frågade om jenny helst skulle vilja äta upp världens största spindel eller göra slut med simon. och om hon skulle vilja äta upp en gardin eller hänga upp och ner tills huvudet sprängs.

här är en video som pappa har lagt ut själv. han ringde mig idag i skolan och frågade hur man gör ett youtube-konto och förklarade att han skulle lägga upp en video som han hade gjort själv.
det tråkiga är att det inte är något humoristiskt med i videon, men han har faktiskt gjort låten själv och tagit bilderna själv. det som kan vara lite kul är att han har döpt sitt konto till "super-nippe." man ba serious du är över 40 och ska inte vara sådär larvig! men, a. nu ville han att jag skulle göra reklam också såååå här.

Kommentarer :

#1: Anonym

va fin låten va!! låter som nån filmmusik typ..

skriven

Kommentera inlägget här :