bilder. beröm mig!

dagens sämsta fråga, ställd av Jenny Bengtsson till Robin Andersson:
vet du vad en big mac är?

hade visst LPL prov idag, på excel. först fatta jag inget sedan gick det bättre.
på idrotten spelade jag fotbollstennis med bara killar, och jag var till och med bättre än vissa.
uuuuuh! (skulle min bror sagt.) 

innan bussen hem fick jenny en uppgift av mig som gick ut på att först försöka se ut som Sid i Ice Age. 





sedan som Svampbob, medan jag tog kort.

inte godkänt. det är ju inte så att när man tittar på bilden kommer man direkt på att HON SKA SE UT SOM SVAMPBOB! SHIEET likt.



hahahahahaaaa. sen, när vi var utanför lampaffären i Skänninge stod det en tant i ett fönster och tittade på alla ungdomar som gick förbi, tror jag. jättelänge blev hon kvar där. ett tag trodde jag att hon hade glömt hur man tänder en adventsljusstake.

men dagen är okej. sen är det träning och jag hoppas jag är bra.  

Kommentera inlägget här :