jag älskar att sjunga

nej. pappa gjorde aldrig lax.
han gjorde spagetti.



ett citat i min mattebok.
nu tänker ni. men VA pluggar hon när det är helg!? 
a. vi har tre läxor tills på måndag.







jag tror det är första dagen på hur länge som helst som jag inte har platt hår.

jag fick femhundra kronor av farmor bara sådär innan hon åkte.
annars har jag inte så mycket information som jag tror du vill ta del av, just nu.

JO.
kolla.
jag har inte ont i halsen alls, längre!
det försvann idag. jag kan svälja utan att känna smärta.
jag kan svälja när jag vill utan att vara rädd för att jag ska få så ont att jag får en chock och trillar ner och blir medvetslös.

annars känns det bra. jag är bättre på matte än vad pappa är.
ibland frågar jag om hjälp även om jag kan för jag vet att han inte kommer kunna och då kan jag förklara för honom. och då blir han avis på hur bra jag är.

Kommentarer :

#1: Totte!

Lydia! Du har ny design! ASbra. Men, du gorde inte den själv eller hur...?

skriven
#2: Anonym

jag veeeet.

nää. det gjorde jag inte.

sånt klarar ju inte jag av, liksom :)

skriven

Kommentera inlägget här :