knutsson

hej. jag sov hos sara.

allt var som vanligt. vi åt konstant i ca tre timmar, vi skrattade, vi åt igen, det regnade men vi grillade ändå, vi gjorde säkert något mer.

nu är jag jättefräsch.
typ jag hade dom här kläderna igår, jag sov i dom här kläderna, jag vaknade i dom här kläderna, jag gick hem i dom här kläderna, jag har dom här kläderna på mig nu.
jag ska duscha även fast jag har match. jag ska borsta tänderna och titta på en film samtidigt och inte sluta borsta förrän den är slut.

när vi var hos sara igår, kollade vi på en video från när dom hade varit i thailand.
sara har berättat om den förut och jag skrattade fast jag inte hade sett den.

linus står där så fint och berättar vart familjen befinner sig någonstans. då springer sara entusiastiskt förbi och säger "åh en fontän!"
och det är det som är kul. jag tycker det är kul!

ba åååh! shiiiiit! kollaaaa! en fontääään! jag har aldrig någonsin sett något liknande!



linus är så söt också. han har så mörk röst.

och ulf! saras pappa, han bara står där. det har jag inte tänkt på förut.

jag filmar på tvn så det syns inte så asbra.

Kommentera inlägget här :