uppdatering

hej. det var fett längesen.

även fast jag har gjort en del, kan jag inte formulera in allt till ett någorlunda bra inlägg.

just nu sitter jag och lyssnar på en ganska bra låt jag aldrig har hört förut vilket gör att jag bara tänker på den och inte det jag ska skriva om.
jag får väl säga att jag mår bra. förutom att jag tänker alldeles för mycket på att skolan börjar om nio dagar.
jag vet inte! jag vet inte om jag ska vara nervös, om jag ska tycka att det är spännande, eller om jag ska ha värsta ångesten för att sommarlovet är slut och det tar ett helt år innan det är sommar igen.
tack gode gud för att jag har gått ut nian. det är ingenting jag vill tillbaka till nu när jag tänker tillbaka.

det här sommarlovet har verkligen bara gått. varje dag har sett ungefär likadan ut och det gäller även vädret.
nu tog låten slut shit vad tyst det blev.

elin kom i varje fall hit. jag var nervös i ungefär två minuter sen var allt som vanligt. jag märkte typ inte att vi hade varit ifrån varandra i ett år och tre månader.
det får inte bli så långt uppehåll igen.

asså, jag måste ha tappat skriv-känslan. jag kan inte! det blir inte bra!

Kommentarer :

#1: Jenny

åh vad jag älskar den där bruden

snygg är hon ju med!

skriven
#2: Elin

det får verkligen inte dröja så lång tid igen! jag hoppas att ni snyggingar redan spanar på biljetter ner hit ;D

skriven

Kommentera inlägget här :