onsdag

det enda min hjärna kan komma ihåg just nu är skänninge marken.

jag gick högst en halvtimme. jag köpte mat och godis.
jag vann en apa på garanterad vinst.
jag har insett att ungefär halva jordens befolkning har jag-tror-jag-är-något-glasögon.
randiga plast-glasögon, oftast rosa.
det var coolt i början.

jag stod parkeringsvakt i tre timmar. solen ville döda mig och det fanns sura människor överallt.
ärligt, är 40 kronor dyrt? om man vill att en bil ska stå på samma plats en hel dag?
40 kronor. ge er!

och det är faktiskt inte mitt fel att man håller på att bygga en järnväg i skänninge! det fick jag höra, att det var mitt fel.

men jag är ju så glad och trevlig ändå, eller hur.

Kommentarer :

#1: myy

du har något av de snyggaste håren jag någonsin har sett O:

skriven
#2: Anonym

oj! tack så hemskt!

skriven

Kommentera inlägget här :