öhdöh

jag tränade och jag ångrar ingenting, ingenting! 
det gick skitbra att springa. 

jag cyklade hem. det var så fult. 
jag hade blåa skor, jag hade blåa strumpor, jag hade blåa byxor, jag hade en blå tröja, jag hade en blå cykel! 
jag var skitblå. 

och när jag åkte hem åkte jag förbi en liten kille på kanske ungefär nio år. 
och detta! tolererade inte han! 
han kämpade, och han tog i allt vad han kunde, för att cykla ifatt mig.
jag, jag tyckte bara att det såg ganska konstigt ut. 
och han kom inte om mig. inte ens i närheten. ja ba heheeee. ja, vissa måste verkligen kämpa för ingenting. 



nu sökte jag på google för att hitta en lite rolig bild på kaffe.
jag skriver kaffe. 
då ser jag den här hunden. 
säg mig, ska detta föreställa kaffe? 
jag ser inte ett minsta tecken. 

men det jag ville säga. 
antal druckna koppas kaffe denna dag: 4 

Kommentera inlägget här :