men vad problem jag ska ha

jag har på något sätt bitit eller tappat bort en tandflisa i munnen.
vet ni, hur störande det är? 
jag känner att min tand är sönder hela tiden!

om det var tandläkaren ska jag faktiskt ha försäkring.

antingen skiter jag it och berättar inte för någon.
på det sättet slipper jag åka tillbaka till folktandvården.
FAST. man skär sig på tungan för att tanden är vass, man vill ju inte ha en trasig tand och det är allmänt äckligt störande.

OCH. jag kanske håller på och pillar för mycket på det att till slut tappar jag hela tanden.

jag berättar nog för mamma ändå, nu, ikväll.



shoobre, vad händer jao, peace bre.

den här har väl ändå hela sveriges befolkning redan sätt elleeeh.

vincent sitter i trappan.
där får han sitta för att därifrån ser han inte vad jag skriver.

Kommentera inlägget här :