legat fel, ont i nacken.

vadå att jag skulle sova länge. jag sov till halv åtta.



jag har känsla, kollaa, fint.



det här är så fult.
jouline har solat solarium. enligt henne själv var hon tvungen att ha på sig sin bikini och det blev ett märke.



jag har alltid tänkt att jag ska ta kort på den här dockan varje gång jag går förbi den men det har aldrig blivit av.

den här dockan står inne i en antik-affär i skänninge.
jag tror ALLTID att det är kjell björk som står där.
det är en man min pappa känner.
så himla lik! så himla klockren!

det här är en dag som jag tänker ta vara på.
först, nu, ska jag städa mitt rum. det kommer ta ca en timma.
sen ska jag åka till öb. öb har nämligen utförsäljning på filmer. bara tjugo kronor.
då ska jag köpa några filmer, om jag hittar några.
sen ska jag kolla på dom.

i morgon börjar jag.

Kommentera inlägget här :