just for now

min dag. 

först var jag aspepp på att baka, men min dröm förkrossades när jag öppnade kylskåpet och insåg att vi inte hade några ägg. 
min bror ville spela poker men det ville inte jag. 
det fick bli nickelodeon och jag. när bondgården började stängde jag av. 

jag har fortfarande mitt ostädade rum kvar. å, om jag ändå bara hade tagit itu med det för ett par timmar sedan. 
DÅ HADE JAG VARIT KLAR. 
mitt hår är elektriskt och jag har fortfarande ett märke på kinden från bordet jag råkade slå mig på. 

nu vill jag bara typ, ha alla one tree hill-boxar och försvinna in i en annan värld i ett dygn.



en gång när jag skulle på fest så skulle jag ha en blå kofta på mig men bh:n syntes så jag var tvungen att ha ett svart linne under men jag hade inget. 
och viktor swartz erbjöd mig ett herrlinne med ett rött märke på. 
och det satt som en polotröja runt halsen. 
jag hade det aldrig på mig. men han försökte hjälpa mig och det tyckte jag var generöst. 

Kommentera inlägget här :