jättedåligt

nu har madde gjort som hon har velat.

fin blombild på mig, va.

jag ska säga hur jag vill ändra till henne. men nu får det vara rosa en stund.
okej, rosa var det jag minst ville ha, men det vågade jag inte säga till henne i telefonen.

avskedet av hedda var bra. vi fick skriva en hälsning på en vit tröja och jag skrev fulast av alla.
jag är vänsterhänt och kletar ALLTID ut texten med vänstra handleden.
och snett, blir det. hjälp vad snett det blir.
jag skrev: varje gång jag ser en gädda, ska jag tänka på dig, hedda.

det rimma. gädda-hedda.
jag är inte van vid att vara uppe tjugo i elva längre.

jag har ingen inspiration. jag lägger hela min hjärna på skolan. bloggen blir sämsT!

inga bildeeer. vad är det hääär.
i helgen ska jag ta.

i helgen ska min blogg vara bra. se fram emot helgen!

Kommentera inlägget här :