hopplöst

min hjärna var helt inställd på att klockan var över tolv när jag vaknade.
dels fick jag panik, eftersom att jag såg att deborah fortfarande låg och sov. hon skulle ha gått upp för tre timmar sedan, tänkte jag, för hon börjar ju jobba vid tio.
så jag tittade på klockan. den visade kvart över tolv. jag tittade ut och det såg ut som att klockan var kvart över tolv.
den var inte kvart över tolv, den var halv åtta. klockan gick såååå fel.
det var det skönaste i mitt liv just då, att klockan bara var halv åtta.
jag får typ plötslig panik ibland om jag vaknar efter tolv för det känns som att jag slösar bort hela dagen om jag vaknar så sent.
visserligen så hade det inte spelat någon roll. jag hade inte tänkt att göra ett skit idag iaf.



jag borde bli hoppare.

Kommentera inlägget här :