fruktansväääääärt trött

nu. jag har bestämt vad jag ska jobba om på historian.
mumier. så himla frääänt! det vill ju varenda människa höra om.
det ska stå "livet efter döden" som överskrift. hur en mumie lever efter den ha dött. man kan inte leva efter man har dött. nu byter jag ämne.

hedda, det är en tjej. hon ska byta land för en ganska lång tid.
fotbollslaget ska ha avskedsfest för henne ikväll. jag skulle visst ordna lekar, kom jag på, nu.
jag har en och om hon kan den kan vi inte köra den.
sen måste jag förklara den leken för allihopa och jag förklarar så himla detaljrikt och utförligt så tillslut orkar ingen lyssna på mig längre. så blir det jämt. "kom till saken!" är en vanlig fras jag får emot mig när jag ska förklara någonting.

men just det. min farmor inklusive faster anlände till oss inatt.
min farmor är inte jobbig och pratar inte oavbrutet i 45 år. hon har så dålig humor att den påverkar mig och vi kan skratta i 45 år. hon är jätteliten. hon är bäst på mat. hon är bara bra.



det här var ett tag sen.
madeleine ska göra min design ikväll.
fast! jag har lagt allt mitt förtroende på henne.
jag har inte alls sagt eller givit förslag på hur jag vill att den ska se ut.
om den är ful, äre hon.

Kommentera inlägget här :