en äcklig onsdag




jag vaknade innan fem vilket gjorde att jag kände mig såhär.



jag blev ännu surare när jag upptäckte att av någon anledning så fungerade inte min mobil.
jag blev lika sur som madde kommer att bli när hon ser att jag har lagt ut den här bilden på henne.



jag satte på en av mina fem skräckfilmer jag har och låg och tittade utan problem.
den var ungefär lika läskig som den här bilden på min kusin.



någon gång somnade jag. vaknade efter elva. kände mig såhär.
oträffbar, sur, opersonlig, inte trevlig.

aldrig att det där är mina glasögon! det får du aldrig tro.



sen kommer min bror skrikandes:
"lydiaaaa, vi ska kratta gräääs!"
så entusiastisk lät han.
det kunde inte bli mer gräsligt.
jag kände mig så liten och hjälplös.



och nu har jag inga fler bilder som passar mitt humör.






Kommentera inlägget här :