blä, det är väl ett ganska passande ord?

uuh. känner verkligen att det där inlägget jag skrev nyss inte var något roligt att läsa.
det var bara lite skönt för mig att få ut min arg-het.
kanske så förstår någon. kanske.

om jag lägger mig ner och blundar somnar jag.
den här tröttheten är jobbig.
jag är sjuk också.

idag när vi skulle berätta om oss själva sa jag att jag hade en bror som hette vincent och då började alla skratta.
asså, för att han hette vincent.
det var det enda roliga med den här dagen.
att min bror blev lite utskrattad.

en till sak kanske är bra.
dramaläraren verkar gilla mig schjuukt mycket.



det här är madde och jag träffade henne på tåget idag.

och om någon ska läsa det jag skriver måste jag faktiskt börja skriva lite bra på allvar snart.

Kommentera inlägget här :