björkö

jag är i skolan.

det finns totalt sju datorer här.
a. det var ungefär det jag ville få ut av det här inlägget.

jag har haft två lektioner. svenska och engelska.
det är nu det jobbiga och väldigt irriterande inträffar.

efter de två lektionerna har jag tre timmars rast och SEN har jag min sista lektion.
vilket leder till att jag får gå omkring i skolan ca tre timmar i onödan.
om den sista lektionen bara kunde vara nu istället för om fem år hade jag kunnat åka hem ca två.
idag, åker jag hem vid fem.

det är nu jag är förståndig.
jag använder den här tiden till att skriva ett arbete som ska vara klart på söndag.
skrev jag söndag, jag menar onsdag.

jag ska skriva om michael jackson. för han är ju historia nu.

det existerar endast exempel-bilder på den här datorn.

det känns annorlunda att sitta och skriva i skolan. det blir dåligt.

Kommentera inlägget här :