att äta en klubba är som att äta karies på pinne. så sa jämt mamma när jag var liten så att jag aldrig skulle äta klubbor.

mitt liv förstördes nyss.
jag ska till tandläkaren.

då får man jämt sån panik och tänker ba, åh jag måste borsta tänderna i tjugo minuter varje dag nu, bara för det!
jo. jag är rädd för tandläkaren och jag skäms inte ett skit.

jag vet inte.
jag har fått byta klass och ingenting borde kännas fel med skolan.
det är nog det att jag kommer hem tidigast halv sex varje dag och jag har dans måndag, träning tisdag, dans onsdag, träning torsdag, match fredag. 
nääär ska jag hinna med skolan hade jag tänkt. jag tänker inte bli nörd och sitta och plugga på helgerna.

klockan är HALV tio och jag ska gå och lägga mig.





den här bilden är så fin, speciellt jag.

jag vet att ni går och undrar och bara väntaar på tills jag ska byta design.
när jag har tid. då.

Kommentera inlägget här :