ameeeeh

vaknade 04.53 av att jag slog i mitt knä i joulines skrivbord.
därefter var jag klarvaken och sur för att jag inte kunde somna.
det låg en bok på golvet som hette resan till universum eller någonting i den stilen.
så den läste jag, och det tog fem minuter. 90 % av hela boken bestod av bilder.

nu ska jag välja kläder och göra i ordning mig, jag ska sätta på east fm och ha en trevlig stund med mig själv. sen ska jag gå ner till östenssons och handla kött. sen ska jag och mina kompisar spendera våran kväll hos sara.
i morgon har jag match och jag är tvingad till att vara målvakt igen.
och det är ingenting jag tänker sitta och tjura över ikväll.

min pappa, igeen. han kommer ju ta över youtube i framtiden.
han försöker visa hur det kan se ut när man blir slagen på käften i slowmotion.



ha en skaplig kväll.

Kommentera inlägget här :