Utkast: måste bara ...

måste bara säga.
våran dator existerar ju i källaren, och typ bredvid pappas arbetsrum. hör jämt honom när han jobbar.
idag är det en man här. som sjunger in en sång. jag ser han härifrån. han bryter på... engelskaa? kanske?
rätt medelåldrig. rätt grått hår.

pappa: jaa! det där blev jättebra. du sjunger spikrent.
mannen: hahahaha ! ursäkta mig.. hahaha !
pappa: ha..ha ..? ( försöker typ skratta fast han inte ens vet åt vad, dumhuve )
mannen: ursäkta, men jag hade aldrig hört ordet spikrent förut. jag tyckte det lät väldigt roligt ! hahaha

pappa verkar tycka han är ganska konstig.

jag håller mig inte. ja börjar fnissa så tyst jag kan.
mannen: haha skrattar du åt mig?
shit han hörde.
jag: ööh näe då...
mannen: nähe åt vadå då?
jag: men det är ett program på tvn.

whataaa ?! jag sitter ffs vid datorn ! den gick han inte på.
korkskaft.


 

Kommentera inlägget här :