låååååååååångt.

 

jag har nästan haft svart hår. 


jag har gått i åttan. 

 

jag har vart i öööningee ! dit ska jag snart sen.

 

jag har målat nästan hela det här huset själv.

 

jag har en bror. 



jag har kompisar. 



jag har varit skänninges lucia. 



jag har inget och göraaa ! 



jag gör det här bara för att jag lägger in aslite bilder jämt. ska ändra på det. 



jag har en cool dator.



åh. 



jag har ganska mycket. 

t.ex. så har jag inte tid med det här mera. 
måste sova. 

tänker bara va lite djup. 
tack alla människor som finns i mitt liv och jag hoppas ni tycker om mig lite. jag älskar er. 

aw så fint av mig. 

 






Kommentarer :

#1: Anonym

du är såå rolig.

finns nog folk som gillar dig med :D

skriven
#2: en svensk svensk

Du har svensk också :) det tog du inte med

skriven
#3: lydis

vadå svensk ? fattar inte alls.

skriven

Kommentera inlägget här :