min kusin ska till idol på lördag

emma kommenterade just min blogg.
att jag hade skrivit att jag hade hört världens finaste låt men inte sagt vad den hette.
att jag var en nöt.
tänker ! försvara mig.
1. ja vene vad den heter.
2. den ingår i en av alla de böcker som jag läser. OCH det kanske inte blir så kul om dom hör den låten och får reda på någonting i boken.

såå.
du är rätt ä g d.

jäklar va töntig jag är.

ps.
alla människor som stavar kommentera osv med ett m. det stavas inte så.
såna saker som jag sitter och stör mig över.

han ska till idol på lördag. sjukt egentligen.
ja älskar dig. lycka till och blaah !
käre kusin. 

Kommentarer :

#1: Jenny

ska han? fyfän vad coolt



vart är uttagningen? (vilken stad azå)

skriven
#2: Anonym

ööh i malmö :)

skriven

Kommentera inlägget här :