hey strange !

jag hatar när man inte kan sova såhär. man bara ligger och tänker på allting och glömmer bort att ens försöka sova.
åh! vad är problemet?! känner jag.
jag vill gå ner och dricka mjölk men har övervägt att det är aslångt att gå dit,
jag lär väcka mamma och pappa och det kommer inte va lika gott som jag tror att det kommer va eftersom jag har borstat tänderna.
och det blir ju ärligt talat inte bättre av att jag ligger här och skriver en överlång text på min mobil heller för den delen.
det är halsens fel. jag har gjort klart min redovisning också.

den där texten. den har jag skrivit. inatt antar jag.
när jag vaknade och tittade på mobilen hade jag skrivit allt det där.
saken är den att jag inte ens minns det alls.
jag måste varit vaken någonstans, och inte ha kunnat sova fast jag sov? texten låter ju rätt seriös ändå om man tänker.
fast jag fattar inte det där med "det är halsens fel" och "jag har gjort klart min redovisning också" där på slutet. 
det har ju inte ett skit med det andra att göra.

men det var rätt kul, eller väldigt konstigt.

 

jag looovar jag minns inte !

Kommentera inlägget här :