det här blir långt för jag har noll saker och göra

drömde gaaalet inatt. 

först fick jag ett meddelande från oskar persson. det stod typ: "fest hos mig du får komma om du lovar att inte vara där."
ha ? fattar ingenting. 
så jag skriver ett brev till han. asså ett brev. papper och penna. inte msn eller så. knäppt. 
och frågar vad han menar osv. 
jag skickar iväg det på något sätt jag inte kommer ihåg. 
sen får jag tillbaka det brevet jag skickade till honom fast han hade suddat ut allting jag hade skrivit så att bara konturerna syndes. 
sen träffar jag julia langvik. och då var jag plötsligt vid torget i skänninge. jag frågar henne om hon vet varför oskar inte förklarade vad han menade. 
och självklart eftersom det är en dröm så vet hon precis vad jag menar fast hon inte har varit medverkande tidigare i hela drömmen. 
"men jag fick med ett sms från honom ! fast jag vet inte ens vem han är... fast det stod oskar, fast jag har inte ens hans nummer"
typ så. sa hon. 
sen kommer oskar helt plötsligt. han åker på en cykel och julia karlsson sitter på pakethållaren. "hallå vad menar du med smset du skickade?" 
säger jag till han. "nä men jag ville inte att ni skulle komma så jag skickade ett sms där det stod att ni inte skulle vara där"

osv. osv.
jättekonstigt.  


 

Kommentera inlägget här :