där fick han

måste bara berätta en sak jag tyckte var rolig. 

va ju i värmland. och jouline ringde hem för att prata med sin mamma. 
både hon och hennes mamma har på högtalaren. 
joulines mamma är på dansen. och jag, jouline och vincent befinner oss i en stuga på landet. 

jouline: hej mamma ! 
tabita: heeej jollan ! 
vincent ropar så att det hörs i högtalaren: hej tabita ! 
tabita: heej lydia ! 

hähä. okej det kanske inte är så kul för mig att min bror låter som jag men det måste vara värre för han att låta som mig. 

Kommentarer :

#1: jullaaan

hahaha jag skrattade högt lyddan :D

jag saknar daaaaj

skriven
#2: lydia

jaaa saaaaknaaaar dig med !!!!!!!!!!!!!!

jaa. jag skrattade också

skriven
#3: Jenny

det var lite hysteriskt

men väldigt trevligt :)

skriven

Kommentera inlägget här :