å det är valborg imorrn och ja är ganska sjuk .

jaaaaa just idag hatade jag mig själv.
ingen skola. har inte pluggat. har inte har inte har inte alls pluggat.
fast en grej.

ja levde fem år av mitt liv i en stad kallad skövde. från och med att jag föddes och framåt alltså.
jag hade en vän. eller jag hade fler. men jag gillade bara en vän.
vi var every single day och dessutom var han mkt äldre än jag. fattar inte vad han såg i mig asså.
ja var tre han var sex !? vaa ja så rolig :)
när jag flyttade till skänninge sprack vår vänskap. förevigt.
jag har inte sätt honom sen jag var fem åååår !
och utan anledning. hans mamma ringde min mamma. jag fick hans msn.
han är 18 idag. och tänk om jag får träffa han i sommar !
så fett äckligt roligt ! himla nervöst.
han måste ju ha förändrats lite menar jag.

det var 13 år sedan hallå !

 

hatar den här bilden väldigt mkt.
men imorrn äre valborg. och jag tänker tvinga mig själv till att låtsas va frisk fast jag är sjuk.

kristian heter han förresten.

Kommentera inlägget här :