Vad gör hjärnan om nätterna

 
snart 14.00 och frukosten intogs för inte alls längesen. fucked up dygnsrytm vilket jag inte tycker om. 
 
drömde att jag och Olivia skulle stänga Max ikväll igen. vi var precis färdiga och skulle åka hem. "titta ut genom dörren så att det inte står någon där" sa Olivia innan jag skulle öppna. och när jag tittade genom nyckelhålet stod typ en sån som dödar alla i fredag den trettondefilmerna där. 
 
panik fick vi och sprang till köket för att sedan rymma ut genom entrédörrarna men då stod han där istället med en yxa!!!! därefter började det att komma sjuka mängder vatten från jag vet inte vart. detta betydde att vi var tvungna att hitta ut på något sätt annars skulle vi drunkna. sen hittade vi kollegan Christina i återvinningsrummet. hon sa att hon tänkte sätta sig själv i kartongpressaren eftersom det inte var någon idé att försöka komma ut ur restaurangen. vi skulle inte klara oss ifrån fredag-den-trettonde-monstret ändå. 
 
vaknade 04.nånting av mina livrädda hjärtslag.

Kommentera inlägget här :