HEJ

 
Mat och bio. Godis och kokosbollar dega totalt sönder i soffan det finns inga rutiner längre. Semestern har gått liiite överstyr. Typ vaknar tolv och kommer igång med dagen vid fem. 
 
Så tänker jag att nån gång i livet måste det få vara så att man inte ska behöva vara duktig på några veckor utan bara skita i allt. Så det är väl det jag har hållit på med ett tag. Nu återstår det en vecka kvar av ledighet för mig och det ska spelas två matcher och jag ska till Stockholm i två dagar och jag vill även sitta på uteservering för snart är hösten kommen och vill även baka och äta kräftor. Om du bryr dig. 
 
Vad som annars händer är att det bor en duva i vår trädgård som har flugit in i huset samt IN I MIG när jag låg och slappnade av i solstolen igår. Den måste va gravid och förvirrad för den är så himla tjock. 
Vågar inte va i trädgården pga detta... Man vet inte vad den kan styra med... 

Kommentera inlägget här :