Puss på livet

 
jag blir så ful på bilder nu för tiden. söker inte uppmärksamhet tycker verkligen det:(:(:(:( 
träääst (trist). 
 
åt på berömda Golden Thai igår. glöm inte att äta tjejer!!! 
 
haha skoj
 
ska va med Emma och Sofie ikväll och vi bestämde att typ chilla runt laga mat och så. men så ville de äta på samma ställe som jag åt på igår och jag vet att om jag säger emot kommer de bara fortsätta tvinga mig så whatahell. lägger väl ut pengar på mat idag också då jag som skulle reducera den månadskostnaden. 
 
DET HÄR ÄR SISTA GÅNGEN! så sa jag idag också när jag åt cheeseburgare på Max efter jag slutat. 
 
kanske bäst att bara leva som man vill utan löften.

Kommentarer :

#1: Emsi

Det kostar väl typ lika mycket att köpa mat och laga hemma, så whatahell, kooom nu ;)

skriven

Kommentera inlägget här :