Helg över

 
måndag. alla jobbar går i skolan och jag är ledig. 
 
ändå varit en bra jobbhelg. börjat tidigt slutat tidigt och det har inte hänt på hela vintern ska gudarna veta. bara glada gäster eftersom jag och Jossan är bäst. lite lite ont i typ armarna för jag har burit så många saker. är ju en sån som absolut! INTE! kan gå två gånger om man ska hämta eller lämna grejer! står tomatskäraren kantiner knivar och annat på bänken ska minsann allt hänga med till diskrummet samtidigt. så går man där som om man skitit på sig jättesakta och egentligen kanske det skulle gått snabbare att gå och hämta disk två gånger men whatahell. tror att många av er också är såna. om man ska äta frukost vid tvn måste man ju få med sig filen mackorna kaffet samtidigt. har man handlat och kanske tränat innan ska allt med in från bilen samtidigt. 
 
spelat cup med och hängt hos Anton eller kanske sovit hos Anton. har typ varit så att jag kommit dit och en timma senare har han kollat tv medan jag sovit på hans bröst. ätit massa godis och apelsiner också APELSINER<3 pappa har perioder då han köper apelsiner hela tiden, och varje gång han har det undrar jag varför man inte äter apelsiner alltid.
 
nu ska jag äta en apelsin:D

Kommentera inlägget här :