Det är ju så skönt

 
träningskläder alternativt myskläder är det enda jag har på mig nu för tiden. 
även om jag inte tränar och även om jag inte är så mysig. 
 
varför ska jag ta på mig jeans och sånt innan jag åker och jobbar. för att visa upp mig den lilla stunden för kunderna då jag går från entrédörren till omklädningsrummet? VÄRT ELLE. 
 
och varför ska jag ha jeans och sånt när jag bara ligger i soffan. eller när jag ska handla mat. jag har blivit en riktigt slö och kräsen människa. tål inte jeans och sånt. när jag went to school var det inga problem att sitta på röven i jeans och sånt från åtta till fyra. 
 
eller en random söndag kunde jag typ klä på mig tajta byxor FÖR det kunde ju faktiskt va så att man åkte och fikade nånstans senare på dagen. nu äre ba upp med håret i tofs och på med stora pösiga sopsäckskläder. 
 
vet inte ens om jag har någon snygg stil längre. samtidigt klagar jag inte för ibland är det så himla skönt att inte behöva åka till jobbet uppklädd. Maxskjortan hänger alltid där och väntar. 
 
kul inlägg. har inte träffat min andra halva på fem dagar så idag ska vi pussas. 

Kommentera inlägget här :