Arg

 
åkte glad till jobbet igår. finns två vägar ut ur Skänninge och den rakt fram som jag brukar ta omringades av en extremt seg traktor så övervägde därför att ta vägen åt höger. en minut senare blev jag stannad av en polis som hade mätt min hastighet till 34 km/h när man bara får köra i 30. 
 
2000. kronor. åt helvete. jag tycker det är så himla löjligt. för fyra km???? det var liksom oj jag råkade trycka lite för hårt på gasen i två sekunder. så oskyldigt var det ju.
TÖNTLAG. 
 
äckeltraktor. 
 
den här dagen har börjat bättre i alla fall. förutom att jag hällde curry istället för kanel i gröten och det märkte jag inte förrän jag smakade. sitter och försöker plugga men asså NAE. vad när hur länge som ska desinficeras på mitt jobb går inte in idag. 
 
not working today though. 

Kommentera inlägget här :