17.46

 
ville bara kasta in ett kvällsinlägg. för det är ju sånt man gör i en blogg har jag kommit på. allt man publicerar kanske inte behöver ha en mening. 
 
har inte öppnat pärmen idag. jag är en jävel på att skjuta upp saker må du tro. ovanligt duktig på d. fattar inte människor som bara orkar ta tag i saker jämt saker som är jättetråkiga. 
har därför fyllt min dag med saker jag gillar. sett massa Greys. va på gymmet men gjorde ingen nytta där så bestämde mig för att save:a all energi tills ikväll och gick hem i 12 minus. 
 
åt ett helt riskakepaket. ett helt paket med riskakor kanske man säger. somnade på soffan också och drömde att jag inte fick va med och spela ikväll för jag inte haft benskydd på våra senaste träningar. 
 
PEACE OUT som Emma D skulle sagt. 
 
 

Kommentera inlägget här :