11.45

 
nu har vi fått vakna till solsken i tre dagar. det har fått mig att prova gamla sommarkläder på min lediga dag. bakade scones också för vi hade inget bröd. gjorde egen "yoghurt" också för vi hade ingen fil. att det redan är mars i morgon är ju sjukt också. det är lustigt det där. efter julen vill man bara att tiden ska gå gå gå och man bryr sig inte så mycket om att man blir äldre men när man kommit mitt in i sommaren känner man sig bara gammal och vet att snart är det jul igen.
 
som igår när Matilda frågade hur gamla killarna var som hade sin fotbollsträning bredvid oss. 96:or sa jag. 98:or sa någon annan. sen kom jag fram till att om man är 98:a går man i åttan. jag tänker att man är typ... fem. då kände jag mig gammal. 
 

Kommentarer :

#1: j u l i a

känner mig också gamla!
SV; Jaa Nikon är super woho!

skriven

Kommentera inlägget här :