Tisdag

 
nu har jag jobbat en hel vecka i sträck. tränade även för nästan första gången på en vecka idag (konstig mening va?) vill ni veta hur mycket energi jag hade? 230490 procent. 
 
mår illa. kan det vara en jordnötssmörklump som satt sig i halsen? mycket frågor i detta inlägg. i morgon är jag ledig och det behöver jag nog. skaaaa kanske åka och köpa en ny bikini. det är ju snart dags för CYPERN! inte ens tre veckor. oj oj oj oj oj oj oj oj oj ojjjjjjjj. 
 
mer då. Anton är på studentkryssning. är det ett år sedan jag hängde på en båt nu alltså. japp jaja vi vet ju att tiden går fruktansvärt fort men herregud snart ett år sedan studenten :O:O:O:O:O snart ett år på Max?!?!
 
nu får det va slut på dagens inlägg. 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Tanja Nestserava

Snygg rygg! den får vara mitt mål :D

skriven

Kommentera inlägget här :