Tack

 
snor två bilder från min vän Ida. vill här på min blogg tacka dig från min djupaste själ för all den goda maten och inbjuan och fikat och drinkarna och ja you name it. det var helt perfekt. 
 
ny vecka. min stängningsvecka på jobbet bland annat. ledig en dag tänkte ni ville veta det. har uppkörning också. låter som jag ska ta körkort men jag menar Maxuppkörning. så förhoppningsvis är jag offentlig trainee på torsdag. 
 
ändå rätt gött att börja fem denna måndag. kan tänka mig att jag kommer typ gilla att stänga i sommar. eftersom man missar inte soltimmarna om det nu kommer finnas några sådana.
 
i slutet av det här inlägget skådar ni en pizza jag åt igår. 
 

Kommentarer :

#1: Idaa

ÅH. Finis! Tusen tack själv för världens bästa sällskap, fina presenter & en grym kväll <3 Love!

skriven

Kommentera inlägget här :