Min onsdag

besökte tandläkaren gratis för sista gången i morse. ogillar o va på såna där ställen liksom de flesta. hatar lukten. den gör mig illa till mods.
hade tid 08.20 men fick komma in typ 09 eftersom hon som skulle pilla mig i munnen ropade upp Linda sjutton gånger istället för Lydia. haha för trött för att ens komma på att det kanske va mig hon menade.
 
inget var fel på mig och besöket fick ett lyckligt slut. hade till och med NÄSTAN en intressant diskussion med tandläkarens assistent. den handlade om vädret. ett mycket ovanligt samtalsämne idag.
 
när jag kom hem åt jag och tittade på en film. sen gick jag ut och gick i brist på sysselsättning. satt även lite vid köksfönstret och sörjde trädets bortgång på andra sidan gatan. japp nu har det fallit ned. rakt över vägen så bilarna måste stegra för att komma förbi.
 
skämta
 
det finns en bro
 
ÅÅH
 

Kommentera inlägget här :